توانمندي‌هاي شهید مغنيه
تاريخ : چهار شنبه 13 / 9 / 1391برچسب:, | 6:23 AM | نویسنده : امید

خصوصيات و توانمندي‌هاي شهید مغنيه

"انيس نقاش" يكي از بنيانگذاران ايده مقاومت اسلامي و از همراهان نزديك عماد مغنيه در لبنان است .
 نقاش درباره مغنيه مي‌گويد : هوش سرشار او دائما مرا به وجد مي‌آورد . عماد در ميان همقطاران خود ويژگي‌هايي خاص داشت . وي همواره نكات آموزشي را يادداشت مي‌كرد ؛ نكته‌اي كه در ديگر رزمندگان ديده نمي‌شد.
 

نقاش درباره نقش شهيد مغنيه در جنگ 33 روزه با رژيم صهيونيستي گفت : در آغاز اين جنگ طي ملاقاتي كه با حاج عماد داشتم مرا با برنامه عملياتي حزب‌الله در مقابله با صهيونيست‌ها آشنا كرد . با آگاهي از اين برنامه مطمئن شدم كه پيروزي با مقاومت اسلامي خواهد بود ؛ موضوعي كه در طول جنگ و طي مصاحبه‌هايي كه با شبكه‌هاي مختلف داشتم به آن اشاره نمودم . حزب‌الله پس از جنگ به سرعت توان خود را بازيابي كرد و قدرت و آمادگي آن اكنون بيش از پيش شده است.




وي درباره اخبار ضد و نقيضي كه در ترور مغنيه اعلام شد مي‌گويد : هيچ شكي ندارم كه رژيم صهيونيستي با كمك ايادي خود در منطقه دست به اين اقدام زد.


وي در ارتباط با اخباري كه روزنامه "ساندي تايمز" درباره نحوه ترور مغنيه و سوختن جسد وي منتشر كرد گفت :


من خود پيكر سالم او را پس از ترور ديدم و با آشنايي كه از شيوه ترورهاي صهيونيست‌ها دارم فهميدم كه اين ترور كار رژيم غاصب است.


"مسعود اسداللهي " ، از كارشناسان مقيم لبنان ، گفت : نمي‌توان هيچ فرد مشابه‌اي را مانند عماد مغنيه در چه در داخل جهان اسلام و چه خارج از آن ديد ، و باید سيد حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان را رهبر اصلي و مغز متفكر اين حزب نام‌ برد.


وي تصريح كرد : قطعا با شهادت مغنيه ضربه‌اي دردناك و تاثيرگذاري به حزب‌الله وارد شده است ، اما اين شهيد با كادرسازي كه در زمينه‌هاي مختلف ده‌ها هزار نفر را جاي خود باقي گذاشته‌ است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم